x

Bloq

11.04.2024
Nə üçün biznesə CRM sisteminə ehtiyac var və onu necə tətbiq etmək olar?
Nə üçün biznesə CRM sisteminə ehtiyac var və onu necə tətbiq etmək olar?

Biznes üçün CRM sistemi proqram təminatıdır, onsuz şirkətin inkişafı və genişləndirməsi mümkün deyil. Proseslərin və müştərilərlə münasibətlərin avtomatlaşdırılması proqramı demək olar ki, bütün biznes tapşırıqlarını əhatə edir. Sistemin düzgün seçimi şirkətə rəqabət üstünlüyü verir, rutinliyi aradan qaldırır və xidmət səviyyəsini yüksəltməyə kömək edir.

Nə üçün bir şirkət CRM sisteminə ehtiyac duyuruq?

Proqram əsas biznes problemlərini həll etməyə kömək edir, yəni:

  • bütün mərhələlərdə satışı avtomatlaşdırmaq
  • istehsal proseslərini qurmaq
  • tapşırıqları həvalə etmək və onların icrasını izləmək
  • xidmət səviyyəsinə və ümumilikdə personalın işinə nəzarət etmək
  • marketinq vasitələrindən istifadə etmək
  • şirkətin fəaliyyətinin nəticələrini təhlil etmək
  • sənəd axınının sadələşdirilməsi

Bu, sənayedən və biznesin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq daha çox ola bilər, vəzifələrin tam siyahısı deyil.

Əsas Xüsusiyyətlər

CRM funksiyalarının əsas dəsti:

  • Məlumat bazası. Proqram müştərilərin şəxsi məlumatlarını, əməliyyatların tarixini və şirkətlə bütün qarşılıqlı əlaqələri, habelə işçilərin hərəkətləri, hesabatlar və sənədlər haqqında məlumatları saxlayır
  • Tapşırıqların izlənməsi. Tapşırıqları yaratmağa və paylaymağa, onların tamamlanma vaxtını qeyd etməyə, planlaşdırılmış göstəriciləri təyin etməyə, iş nəticələrinə nəzarət etməyə və işçilərin KPI-lərini təyin etməyə imkan verir
  • Marketinq alətləri. Tələb analitikası, reklam kampaniyalarının və tanıtım kanallarının idarə edilməsi üçün lazımdır
  • Satış hunisi. Hər bir əməliyyat bir neçə mərhələdən keçir - statusun dəyişməsi sistemdə qeydə alınır. Huninin görünməsi sayəsində menecerlər hansı tədbirlərin görülməsi lazım olduğunu və sövdələşmələrin ən çox hansı mərhələlərdə uğursuz olduğunu başa düşürlər
  • Sənəd axını. Daxili adaptiv şablonlar sənədləri yaratmağa və redaktə etməyə kömək edir və avtomatik doldurma funksiyası məlumat bazasından məlumatları yükləməklə işinizi əhəmiyyətli dərəcədə sürətləndirir
  • İnteqrasiyalar. Populyar CRM-lər mühasibat proqramları, zənglərin izlənməsi, analitik xidmətlər, populyar ani mesajlaşma proqramları və sosial şəbəkələrlə uyğun gəlir. İnteqrasiya nə qədər çox olarsa, şirkətin bütün proqram təminatını vahid şəbəkəyə daxil etmək şansı bir o qədər yüksəkdir
  • Analitika. Proqram biznes fəaliyyətinin statistikasını aparır və bir neçə kliklə ekranda hesabatları göstərməyə imkan verir. Məlumata əsasən şirkət öz inkişaf strategiyasına düzəlişlər edir

Biznesdə CRM sistemini necə tətbiq etmək olar

Başlamaq üçün müəssisənin iş proseslərini təhlil edin və avtomatlaşdırılması lazım olan vəzifələri müəyyənləşdirin. Mütəxəssislərin vaxtını alan müntəzəm məlumatların işlənməsi, poçt göndərişləri və sənədləşmə işlərini daxil edin. Hansı vəzifələrin ən çox vaxt apardığını öyrənmək üçün işçi heyətini sorğulayın.

Bunu nəzərə alaraq bir sistem seçin. Əsas və əlavə funksiyalara, həmçinin aşağıdakı amillərə diqqət yetirin:

  • modulların sayı və məzmunu
  • interfeys uyğunluğu
  • quraşdırılmış və inteqrasiya olunmuş alətlər
  • məlumat bazasına çıxışın mövcudluğu
  • dəstəklənən rabitə kanalları
  • texniki dəstəyin keyfiyyəti
  • sınaq müddətinin müddəti
  • qiymət

CRM tətbiqi komandasının xidmətlərindən istifadə edin  - tərəfdaşların fərdiləşdirmə üçün daha çox təcrübəsi və resursları var. Onlar sistemi şirkətinizdə işə salacaq, biznesinizin xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq onun imkanlarını dəyişdirəcək və işçiləri öyrədəcək.

İşçiləri CRM-in tətbiqi ilə bağlı xəbərdar edin: hər bir işçinin hansı faydaları alacağını izah edin. Müştəriləri, təchizatçıları və tərəfdaşları yeni əməliyyat qaydaları haqqında məlumatlandırın.

Testin başlama mərhələsində mütəxəssislərinizin proqrama arxayın olduğundan əmin olun. Bütün iş mexanizmlərini sazladıqdan sonra CRM-i tam şəkildə tətbiq edin.

Effektivliyi necə qiymətləndirmək olar

Yeni proqram təminatına qoyulan sərmayənin dəyərli olub-olmadığını başa düşməyin ən asan yolu CRM tətbiq etməzdən əvvəl və sonra göstəriciləri ölçməkdir.

Misal üçün:

  • CRM tətbiq edildikdən bir ay, üç və altı ay sonra satış departamenti haqqında məlumat toplayın və onu başlanğıcdakı məlumatlarla müqayisə edin. Əgər sövdələşmələrin bağlanma müddəti azalıbsa və imtinalar azalıbsa, bu, uğurdan xəbər verir
  • Konversiyanı qiymətləndirin və ötən il ilə müqayisə edin. Tipik olaraq, artım aydın olacaq. Bundan əlavə, Google Analytics və ya Yandex.Metrica kimi çətin sistemləri öyrənməyə məcburiyyətində olmayacaqsınız. Bütün konversiya analitikaları bir yerdə mövcud olacaq Məlumatların əllə daxil edilməsi də tələb olunmur
  • Sistemin işə salınmasından əvvəl və sonra marketinq xərclərini müqayisə edin. CRM müştəriləri seqmentləşdirməyə və tanıtım üçün effektiv kanalları vurğulamağa imkan verir. Büdcənizi ağılla xərcləmək üçün bu fürsətlərdən istifadə edin. Ən gəlirli istehlakçı qrupları ilə işinizi gücləndirin və tanıtım üçün yüksək effektivliyə malik kanalları seçin
  • Çatışmazlıq dərəcəsini hesablayın. Müştərilərin sizi nə qədər tez-tez tərk etdiyini göstərəcək. CRM-dən istifadə edərək siz bu göstəriciyə təsir edə bilərsiniz: əvvəlki sifarişlər əsasında göndərişləri fərdiləşdirin; müştəri rəylərini toplayıb; satış hunisindəki zəiflikləri təhlil edin. Çatışmazlıqları düzəldin və əməkdaşlıqdan imtinalar azalacaq

Bunlar CRM-in effektivliyini qiymətləndirməyə kömək edəcək bütün tədbirlər deyil. Sistem işə salındıqdan sonra şirkətin digər göstəriciləri də dəyişir. Müxtəlif dövrlərdə müqayisə edin:

  • bağlanan əməliyyatların faizi
  • yeni və daimi müştərilərin sayı
  • müştəri loyallığının səviyyəsi
  • ticarət dövriyyəsi
  • mənfəət

Əgər artım varsa, CRM-in biznesinizə uğurlu inteqrasiyasından danışa bilərik.

Qısaca əsas məlumat haqqında

  • Biznes üçün CRM bütün şöbələrin işini avtomatlaşdırır və müştərilərlə ünsiyyəti yaxşılaşdırmağa kömək edir
  • Proqram tapşırıqlar verir və onların yerinə yetirilməsini izləyir, müştərilərin uçotunu aparır, statistik məlumatları toplayır və sənədləri tərtib edir
  • CRM tətbiqinin effektivliyi şirkətin gəlirliliyinin artması ilə ifadə olunur
  • Qeyri-standart biznes prosesləri olan müəssisələr əlavə funksiyalar əlavə etmək imkanı olan çevik CRM-dən faydalanacaqlar
21.03.2024
Anbarın avtomatlaşdırılması: anbarın işini və iş proseslərini necə avtomatlaşdırmaq olar?
Anbarın avtomatlaşdırılması: anbarın işini və iş proseslərini necə avtomatlaşdırmaq olar?

Anbarın avtomatlaşdırılmasının aktuallığı

Anbarının avtomatlaşdırılması malların hərəkətinə nəzarəti asanlaşdırmaq üçün şirkətlər tərəfindən həyata keçirilir. Avtomatlaşdırma sayəsində siz hər bir məqalənin miqdarını bilə, qalıqları hesablaya və məhsul sifarişlərini planlaşdıra bilərsiniz. Məhsul çeşidi artarsa ​​və tədarük həcmi artarsa, avtomatlaşdırma xüsusilə zəruridir. Anbarın əsas vəzifələri:

  • Hazır məhsulun tələb olunan həcminin yığılması.
  • Malların təhlükəsiz saxlanmasının təmin edilməsi.
  • Yükləmə və boşaltma əməliyyatlarının sürətləndirilməsi.
  • Anbar sahəsindən rasional istifadə olunması
  • Məhsulların alıcı ünvanlarına çatdırılmasının təşkili.
  • Xammalın istehsala hazırlanması.
  • Tullantıların səmərəli istifadəsi, təkrar emala göndərilməsi.
  • Anbara malların qəbulu və istehlakının uçotu, müvafiq qaimə-fakturaların verilməsi.

Bu vəzifələri istifadəçilər üçün mövcud olan 1C:UT, 1C Integrated Automation, 1C:UNF, 1C:ERP proqramlarını fərdiləşdirməklə həll etmək olar.

Müəssisə inkişaf etdikcə ticarət dövriyyəsi artır, ona görə də anbara əlavə tələblər qoyulur:

  • Qısa müddətdə sifarişi qəbul etmək, emal etmək və yerinə yetirmək lazımdır.
  • Müştərilərlə işləmək.
  • Yükləmə və boşaltma üçün məhsulların mümkün qədər tez anbardan keçməsini təmin edin.

Bu, anbar bölməsinə təyin edilən tədbirlərin yalnız bir hissəsidir. Bəzi şirkətlərin anbarlara daha ciddi yanaşması mövcuddur.

Avtomatlaşdırma olmayan bir anbarın üzləşdiyi problemlər

Avtomatlaşdırma olmadan, anbarda aşağıdakı çətinliklərin görünməsi ehtimalı yüksəkdir:

  • Sifarişlər yavaş emal olunur.
  • Bütün anbarın fəaliyyəti bir neçə nəfərdən asılıdır, onlarsız harada və nəyin yerləşdiyini anlamaq çətindir.
  • İşçilər ağır iş yükü və gündəlik iş səbəbindən sifariş toplamada tez-tez səhvlərə yol verirlər.
  • Anbar mallarının dövriyyəsini avtomatlaşdıran şirkətlər daha öndədir.

Emallaşdırma

Proqram təminatı sayəsində siz anbarda saxlanılan bütün qalıqları nəzərə ala, işçilər üçün tapşırıqlar verə, tapşırığı yerinə yetirmək üçün lazım olan vaxtı hesablaya və nəzarət edə bilərsiniz. Tapşırıqlar işçilərin cihazlarına göndərilir, bundan sonra işçilər dərhal onları yerinə yetirməyə başlayırlar.

Tapşırıqların tərtibini və insanlara göndərilməsini həvalə etsəniz, bu, dəfələrlə uzun çəkəcəkdir.

Bütün müştərilər fərqlidir və sifarişləri tamamlanana qədər bir neçə gün gözləmək istəmirlərXüsusilə rəqiblər sifarişi eyni gündə toplayıb göndərə bilsələr.

İnsan faktoru

Anbarın işi proqramla deyil, konkret bir şəxs tərəfindən idarə edildikdə, malların işçi üçün əlverişli şəkildə yerləşdirilməsi riski var. Malları elə təşkil edirlər ki, sifarişi tez toplamaq onlar üçün əlverişli olsun.

Anbar əməliyyatlarının avtomatlaşdırılması ilə belə vəziyyətin baş vermə riski sıfıra endirilir. Bütün məhsullar skanerlər tərəfindən oxunan barkodlarla qeyd olunur. Rəflərdəki mallar məqalə nömrəsinə görə sıralanır, işçi istənilən məhsul vahidini rəf və rəf nömrəsinə görə tapa bilər, işçinin terminalında göstərilir.

Anbar avtomatlaşdırma sisteminin tətbiqinin üstünlükləri

Yuxarıda göstərilən çatışmazlıqlar əl ilə işləyən anbarda qarşılaşmalı olan problemlərin yalnız bir hissəsidir. Avtomatlaşdırmanı həyata keçirən rəqiblər sizdən bir addım öndə olacaqlar. Anbarda saxlanılan bütün malların uçotu avtomatlaşdırılmış anbarın yeganə üstünlüyü deyil. Digər üstünlükləri də var:

  • Sifarişlərin seçilməsi.
  • Təchizatçılardan məhsulların qəbulu, anbara daxil olan malların sistemdə anında göstərilməsi
  • Müştərilərdən məhsulun qaytarılmasının qəbulu, geri qaytarılma səbəblərinin sistemdə göstərilməsi (məsələn, səhv qablaşdırma, təkrar çeşidləmə, keyfiyyətsizlik).
  • Məkanın optimallaşdırılması - məhsulların çəkisi, ölçüləri, tələbatı, konfiqurasiyası və digər xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla düzgün yerləşdirilməsi sayəsində siz anbarda daha çox boş yerə sahib olursunuz.

Avtomatlaşdırma sayəsində demək olar ki, bütün biznes prosesləri təkmilləşdirilə bilər. Bunlara daxildir:

  • Malların qablaşdırılması və qablaşdırılması.
  • Məhsulların paletlərə yüklənməsi.
  • Zonalar arasında malların daşınması.
  • Çəki.
  • İstifadə müddəti və keyfiyyətin yoxlanılması.

Avtomatlaşdırma sistemi sayəsində siz minimuma endirə bilərsiniz:

  • Kadr səhvləri. Fırıldaqçılıq.
  • İşdə fasilələr və işçilərin lazımi tempdə işləmək istəməməsi.
  • İstifadə müddəti bitdiyinə görə malların silinməsi.
  • Rəflərdə dağınıqlıq.

Tapşırıqları qəbul etmək üçün daim nəzarətçi axtarmağa ehtiyac olmadığı üçün çox vaxta qənaət etmək olar. Hər bir işçi öz terminalında bütün lazımi tapşırıqları görəcək və tapşırığı aldıqdan sonra onun tamamlanma vaxtının monitorinqi dərhal başlayacaq. Faktura tələb olunmayacaq, kağız və çap xərclərinə qənaət edə bilərsiniz. Rəhbərlik həmişə anbarda balansın miqdarından xəbərdar olacaq, üstəlik, rəflər və məhsulların satış müddəti haqqında məlumat göstəriləcək; Malların yerini təkcə rəf, dəhliz və kamera nömrələri ilə deyil, həm də üç ölçülü koordinatlarla müəyyən etmək mümkün olacaq.

Davamlı inventar funksiyası

Bu, anbarda qalan malların davamlı monitorinqi üçün əvəzsiz bir funksiyadır. Siz malların miqdarını görməklə yanaşı, həm də düzəlişlər edə bilərsiniz.

Avtomatlaşdırma hansı şirkətlər üçün aktualdır?

Demək olar ki, hər bir şirkət üçün anbar proseslərinin avtomatlaşdırılmasını tövsiyə olunur. Təkmilləşdirmə xüsusilə aşağıdakı şirkətlər üçün vacibdir:

  • 1 min kvadratmetrdən çox sahəsinə olan anbarlar
  • Hər gün yüzlərlə sifarişi emal edilən şirkətdə, dövriyyənin artmasında perspektivliyi mövcuddur.
  • Pik vaxtda anbarda 10-dan artıq işçi çalışdıqda.
  • Məhsul çeşidi 500 məqalədən artıq olarkən.

Avtomatlaşdırmanın tətbiqinin təsiri hətta kiçik anbarlarda da nəzərə çarpacaq: kadrlara ehtiyac azalacaq, tapşırıqların verilməsi daha sürətli olacaq və onların icrasına nəzarət daha effektiv olacaqdır.

Anbarın avtomatlaşdırılması sisteminin seçilməsi

Seçərkən, anbar məhsullarının ölçüsünü və həcmini nəzərə almaq lazımdır. Kiçik bir saxlama anbarınız varsa, hazır standart həllərdən istifadə edə bilərsiniz. Böyük bir anbar üçün, müəssisənin genişlənməsi halında proqramın modernləşdirilməsi imkanlarını nəzərdən keçirməlisiniz.

Anbarınız üçün düzgün proqram təminatının seçilməsi və onun həyata keçirilməsi

Əvvəlcə anbarın işini diqqətlə təhlil etməlisiniz. Bütün müəssisənin fəaliyyətini ləngidən zəif cəhətlər müəyyən edilir. Sonra, zəif nöqtələri gücləndirmək üçün istifadə edilə bilən proqram və avadanlıq seçilir.

Nəticələr

Anbar əməliyyatlarının avtomatlaşdırılması demək olar ki, hər bir müəssisə üçün lazımdır. Terminallar və proqram təminatı sayəsində siz anbarda malların mövcudluğuna nəzarət edə, kağız sənədlərin həcmini azalda, personalın təqsiri üzündən qablaşdırmada səhvləri minimuma endirə bilərsiniz. Siz terminallar vasitəsilə uzaqdan tapşırıqlar təyin edə, sonra onların yerinə yetirilməsinin düzgünlüyünə və vaxtında olmasına nəzarət edə biləcəksiniz.

14.03.2024
1C: Enterpise platformunun xüsusiyyətləri və üstünlükləri
1C: Enterpise platformunun xüsusiyyətləri və üstünlükləri

Hər hansı bir müasir təşkilat inkişaf prosesində maliyyə fəaliyyətinə ciddi nəzarətə, şirkətin ayrı-ayrı bölmələri arasında sıx qarşılıqlı əlaqəyə və effektiv qərarların qəbulunun yüksək sürətinə əsaslanır. İnsan amilinin təsirini aradan qaldırmaq, ayrı-ayrı fəaliyyət sahələri arasında qarşılıqlı əlaqəni standartlaşdırmaq və nəticədə səhv etmək riskini azaltmaq üçün bu gün müxtəlif informasiya sistemlərindən istifadə olunur. Hal-hazırda 1C proqramı ən vacib biznes alətlərindən biridir. Bu məhsula tələbat olduqca yüksəkdir və ilk növbədə istifadəçilərin şirkətin maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinə tətbiqi zamanı əldə etdikləri imkanlarla bağlıdır. İqtisadi və maliyyə uçotu 1C proqram təminatı əsasında qurulmuşdur, onun nəticələri gələcəkdə idarəetmə qərarlarının qəbulu üçün istifadə olunur. Eyni zamanda, müasir konfiqurasiyalar mühasibat uçotu prosesini tam avtomatlaşdırmağa, əmək və vaxt xərclərini azaltmağa və bununla da məlumat emalının məhsuldarlığını və səmərəliliyini artırmağa imkan verir.


İnvestisiyadan yüksək gəlir

1C şirkətinin məhsulunu alarkən, bir təşkilat müəyyən miqdarda pul xərcləyir, bu da çox yaxın gələcəkdə öz bəhrəsini verir. İstifadəçilər şirkətin fəaliyyətini effektiv şəkildə idarə edə biləcəkləri alətdən istifadə edirlər. Məlumatın işlənməsi nəticəsində əldə edilən nəticələrə əsasən, müəssisə rəhbərliyi sonradan xərcləri azaldacaq və ya gəliri artıracaq, həmçinin mümkün risklərdən qaçınacaq qərarlar qəbul edə bilər.

Məhsula qoyulan investisiyaların maksimum səmərəliliyinə nail olmaq üçün müəyyən bir şəraitdə və müəyyən bir müəssisənin biznes xüsusiyyətlərində hansı məbləğin optimal olacağını müəyyən etmək lazımdır. Tətbiq minimum əmək və vaxt xərcləri tələb edərsə, səmərəlilik daha yüksək olacaqdır və əlavə olaraq, proqramın özü təşkilatın ehtiyaclarını ödəyəcəkdir.

1C proqram təminatının funksionallığı

1C şirkətinin proqram təminatının populyarlığı onun məhsullarının yüksək funksionallığı ilə bağlıdır ki, bu da aşağıdakı məqamlarla xarakterizə olunur:

  • geniş məhsul xətti, onun sayəsində təşkilat öz fəaliyyəti üçün optimal olan variantı seçə bilər
  • proqramların biznesin aparılmasının tələb və şərtlərinə yüksək dərəcədə uyğunlaşdırılması
  • çoxlu sayda müxtəlif istifadəçi əməliyyatlarını əhatə etmək imkanı
  • proqram təminatı ilə uzaqdan işləmək, həmçinin hər bir istifadəçi üçün ayrıca daxiletmə bloklarını təşkil etmək imkanı

proqram məhsullarına düzgün istifadə olunduqda müəssisəni informasiya mühitinə inteqrasiya etməyə, məhsulun işini digər sistemlərlə sinxronlaşdırmağa, elektron sənəd dövriyyəsini təşkil etməyə və məlumatlar bazasında saxlanmasına imkan verən müxtəlif alətlər daxildir. 1C proqramı daim yenilənir və təkmilləşdirilir və buna görə də istifadəçilər məlumatı idarə etmək üçün daha çox imkanlar əldə edirlər.

Yüksək icra səmərəliliyi

1C proqram təminatını tətbiq edərkən şirkət müəyyən müsbət nəticələr əldə etməyi planlaşdırır. Bir qayda olaraq, bu hadisə düzgün həyata keçirilərsə, 1C məhsullarının və həllərinin tətbiqinin yüksək effektivliyi var, yəni:

  • biznes proseslərinin və bütövlükdə təşkilatın bütün fəaliyyətinin strukturlaşdırılması
  • həm daxili, həm də xarici mənbələrdən gələn məlumatların rəsmiləşdirilməsi və məntiqi nümayişi
  • informasiyanın emalının keyfiyyətinin və səmərəliliyinin yüksəldilməsi
  • şirkəti idarə etmək imkanlarının genişləndirilməsi
  • yalnız daxil olan məlumatların emalına deyil, həm də müxtəlif hesabat və sənədlər formasında vizual nəticələr əldə etməyə imkan verən müxtəlif alətlərdən istifadə
  • tam və etibarlı məlumat əsasında idarəetmə qərarlarının vaxtında qəbul edilməsi

Əldə edilən son nəticələr investisiyaların dəyərini əhatə edir, çünki onlardan biznesin aparılmasında müsbət nəticə əldə etmək üçün istifadə edilə bilər. Eyni zamanda, investisiyalar olduqca tez ödəyir, çünki nəticədə şirkət təkcə proseslərə nəzarət etmək deyil, həm də maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətini həyata keçirərkən hər hansı riskdən qaçmaq imkanına malikdir.

1C proqram təminatının üstünlükləri

1C tərəfindən təklif olunan proqram təminatından istifadə edərək, hər bir müəssisə istənilən tətbiq məhsulunun tətbiqinin aşağıdakı üstünlüklərindən yararlana bilər:

  • müəyyən bir sahədə fəaliyyət göstərmək üçün universal və sənaye xarakterli məhsulların geniş seçimi (logistika, əczaçılıq, istehsal, tikinti, ticarət, maliyyə və s.)
  • hər bir məhsul biznesin aparılması reallıqlarını, mövcud qanunvericiliyin norma və tələblərini nəzərə alır
  • 1C proqram təminatının tətbiqi resurslara (vaxt, əmək, maliyyə) qənaət etməyə və onları şirkətin fəaliyyətinin inkişafına yönəltməyə imkan verir
  • 1C proqramlarının köməyi ilə həm şirkət daxilində işçilər və təşkilatın müxtəlif səviyyəli idarəetməsi, həm də sahibkarlıq subyektləri və hakimiyyət orqanları arasında qarşılıqlı əlaqə təşkil edilir
  • istifadəçilərin tələblərinə və təsərrüfat subyektinin xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq istənilən məhsulun dəyişdirilməsi
  • həm yerində, həm də uzaqdan işdən kəsilmədən informasiya məhsulları ilə işləmək üzrə təlim və 1C məhsullarının istifadəçiləri üçün müvafiq sertifikatın alınması
  • məhsul versiyasının vaxtında yenilənməsi və texniki dəstək ixtisaslı mütəxəssislər tərəfindən həyata keçirilir
  • optimal və sərfəli 1C proqramını seçmək üçün hər bir müştəriyə fərdi yanaşma və onun fəaliyyətinə dərindən nəzər salmaq təşkil edilir

Bundan əlavə, 1C platformasında kompleks avtomatlaşdırmanın həyata keçirilməsi digər əlavə İT məhsullarından istifadə etmədən vahid məlumat bazası yaratmağa imkan verir.